18 Ocak 2019 Cuma

KABUL AMA PES DEĞİL

Merhaba
“Başarısızlık başarının parçasıdır” Bill Gates

Evet,başarısız oldum.Mağlup oldum.Kaybettim.Yenildim.Yıkıldım.Dağıldım.Parçalandım.Ezildim.
AMA PES ETMEDİM. BİLİNSİN BU.

Sana anlatmak istediğim çok şey var aslında ama bunu yazmam lazım.Çünkü kazandın. Sen,kabul ediyorum beni sevmiyorsun,kabul ediyorum benimle konuşmayacaksın, kabul ediyorum şimdilik gelmeyeceksin, kabul ediyorum biz olamayacağız, kabul ediyorum ve artık bekliyorum.

Sen her zaman diyorsun “Onu üzmek istemiyorum “ diye. Bu yüzden de benim üzelmemem için türlü yalan söyledin,benden hep kaçtın,yüzüme bakmadın.Çünkü benimüzülmemi istemiyordun.Başkasını bul seni sevecek birini bul dedin beni unut dedin,sağdan soldan engelledin yineolmadı. Unutturanadın
Bunlar beni senden uzak tuttu anca başka bişey yapamadı.Başka ne yapabilirdim ki dersen sana söyleyim. Benden kaçmayıp beni alıp karşına gözüme bakıp Seni Sevmiyorum demen yeterliydi. Bu
bütün umutlarımı bitirirdi,ama yapmadın. Sürekli satranç oynar gibi şah dedin ama bir türlü mat yapamadın.

Şimdi ise kazandın. Güzel bir duygu olmalı.Biliyormusun  YouTube yorumlarında görüyorum bazen şaşırıyorum.Beni terk etti,beni sevmiyormuş,benle eğlenmiş vs dert yanan kızlar var.Hep düşünürdüm aşk da kızlar kazanır diye.Meğer öyle olmuyormuş.Neyse artık gelelim sona doğru
Bura senin için,burayı senle konuşmak için kullanıyorum. Bu site sensin. Sana anlatmak istediklerimi   sana burdan yazacam.Sakın telif filan atma bak.Ha unutmadan bu sitenin kapanması inşallah Allah nasip ederse evlenirsen beni düğüne çağırmana bağlı.İşte o zaman herşey biter.

Bu siteye geleceğini umut ediyorum.Burda anonimiz.Bu siteye senden başka gelenler de olucak.Yazıları okuyacaklar.Yeni yazıları İnstagram da ZGOİ hesabından eklendiğini paylaşacam.

UMARIM GELİRSİN....

Şarkıların dili kuvvetlidir. Şarkıyla bitirelim.
“Akıp giden an değil sensin “
“Bana ahlar edensin”
“İnsafsız ardına bakmadan “
“Çekip giden ben değil sensin “
“Bana zulmü edensin”
İnsafsız ardına bakmadan “

İNTİZAR-ARDINA BAKMADAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder